Adatvédelem | Szállítási feltételek | Fizetési feltételek | Ászf | Szervizpontok
FŐOLDAL RÓLUNK SZERVIZÜNK KAPCSOLAT
 
0 Kosár tartalma
TERMÉKEK
Akkumulátor (67)
Burkolat (308)
Csengő (55)
Egyéb belső alkatrészek (314)
Érintő Panel (232)
Flex kábel (212)
Hangszóró (39)
Headset csatlakozó (8)
Kijelzővédő fólia (821)
LCD Kijelző (230)
LCD Kijelző+Érintő Panel (222)
Mikrofon (26)
Sim olvasó (24)
Szerviz eszközök (32)
Tartozékok (12)
Töltő csatlakozó (38)
BEJELENTKEZÉS
 
Regisztráció | Elfelejtett jelszó
Feliratkozás hírlevélre
KOSÁR TARTALMA
Jelenleg 0 termék
Összesen 0 Ft
FIZETÉS
UTOLJÁRA MEGTEKINTETT TERMÉKEK
Tempered glass 0.33, Lenovo S90 Sisley

3 500 Ft
Tempered Glass 0.33 Full 3D Transp, iPhone 7

4 990 Ft
Nokia 5310, középrész, fekete, bontott

990 Ft

G.Y.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések:

Van-e költsége a bevizsgálásnak, árajánlatnak?

A bevizsgálás és az árajánlat minden esetben díjmentes. Kollégáink a javítás várható költségéről pontos tájékoztatást adnak, így nem érheti váratlan meglepetés.
Hogyan történik a javítás folyamat?
A javítás minden esetben egy előzetes tájékoztatással kezdődik, akár személyesen, akár telefonon vagy e-mailben. A következő lépés, amennyiben nem személyesen kért tájékoztatást az, hogy a készülék bekerüljön a szervizünkbe. Itt szakembereink a lehető legrövidebb idő alatt megjavítják készülékét, majd értesítik, amikor átveheti azt.  Amennyiben a készülékben a szétszerelés után rejtett hibákat találnak, úgy a javítás előtt kollégánk egyeztet Önnel az esetlegesen felmerülő többlet költségekkel kapcsolatban, tehát amikor Ön átveszi a készülékét, pontosan tudni fogja, hogy mennyibe kerül a javítás.
Elromlott a telefon készülékem mit tegyek?
Az első és legfontosabb lépés, hogy felvegye velünk a kapcsolatot. Akár személyesen a 1173 Budapest, Pesti út 70/9. szám alatt lévő üzletünkben, akár telefonon a +3670-388-41-26,  vagy e-mailben az Info@szerviz-shop.hu e-mail címen, vagy az oldalon az ingyen hívható ügyfélszolgálat menüpont alatt.
Beázott a készülékem. Mit tegyek?
Ázott készülékek esetén, tanácsos az akkumulátort kivenni, így elkerülhetjük, hogy a készülék zárlatos legyen. Semmiképp ne kapcsoljuk be az eszközt! Amilyen hamar csak lehet juttassa el a készüléket a szervizbe, hiszen minél többet érintkezik a folyadék a panellal és az alkatrészekkel, annál nagyobb a visszafordíthatatlan károsodás esélye.
Mennyi idő alatt jön meg az alkatrész a telefonomhoz?
Mivel cégünk raktárkészleten tartja típusoknak megfelelően az alkatrészeket, ezért nem kell külön lebonyolítani a kérdéses alkatrész beszerzését. Így a szerviz idő minimálisra csökken. Lehet azonnal, vagy akár 1 nap alatt is, problémától függően.
Mit tegyek, ha a rendelt alkatrész hibás vagy sérült?
Minden általunk forgalmazott alkatrészre és tartozékra garanciát vállalunk. Tehát, ha termék hibás, vagy sérült, abban az esetben, előzetes egyeztetés után, a visszaküldött terméket kicseréljük egy újra.
A készülékem nem tudom használni. Van, aki segít?
Természetesen!  Kollégáink megmutatják a készülék szakszerű használatát és felhívják a figyelmet az esetleges gyenge pontokra is, ami lehetővé teszi, hogy minél hosszabb ideig problémamentesen használja készülékét.
Mindenképpen le kell adnom a telefonomat a meghibásodott alkatrész megérkezése előtt?
Amennyiben még működőképes a készüléke, úgy az alkatrész cseréjéig használhatja.  Itt fontos megjegyezni, hogy amennyiben alkatrészigényét e-mailben szeretné elküldeni nekünk, azt csak a pontos elérhetőségi adatok megadásával (név, cím, telefonszám, készülék pontos típusa), illetve a megrendelt alkatrészre előlegfizetéssel tudjuk elfogadni és teljesíteni. Üzletünkben akár azonnal -felár nélkül!- ki tudjuk cserélni a telefonja meghibásodott alkatrészét.
Mennyi ideig tart a javítás?
A készülék javítása 1-3 nap, problémától függően.
Hogyan adhatom le készülékem javításra?
Készülékét leadhatja előzetes megbeszélés után telephelyünkön: 1173 Budapest, Pesti út 70./9, illetve postai úton, vagy futárral elküldve a címünkre.
Elküldhetem-e postai úton, vagy futárral készülékem közvetlenül a szervizbe?
Postai úton, vagy futárszolgálattal érkezett csomagokat csak előzetes egyeztetés alapján és előleg fizetésével tudunk fogadni.
Hogyan kapom vissza készülékem a javításból?
Javítás végeztével készülékét átveheti üzletünkben: 1173 Budapest, Pesti út 70./9, vagy kérésre a  futárszolgálat (Royal-sprint Futárszolgálat, Pick Pack Pont ) visszaszállítja Önnek a megadott címre, illetve, amennyiben postai úton juttatta el hozzánk készülékét, úgy utánvétellel postázzuk Önnek.
Hogyan történik a fizetés?
Készülék átadása után, személyesen az üzletünkben, futár esetén kézpénzben, illetve ha Ön postai úton kéri a készülék visszaszállítását, akkor utánvétellel, a postásnak kell kifizetni az összeget.
Van egy kínai fejlesztésű telefonom, amelyen megrepedt az üveg.
Javítható a készülék?
Sajnos az alkatrészek viszonylagos magas beszerzési ára miatt a kínai fejlesztésű telefonok javítása nem éri meg, de amennyiben Ön ragaszkodik a készülék javításához, az adatok fontossága miatt, úgy természetesen minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy megoldjuk a problémáját.
Elromlott a tabletem. Magam próbáltam javítani, de nem sikerült. Tudnak segíteni?
Tudunk, de a siker akkor garantált, ha a meghibásodás után azonnal elhozza készülékét a szervizünkbe, és előtte nem próbálja szétszedni, saját kezűleg megjavítani. Sajnos a „házi javítgatás” sok esetben még több kárral tetézi a bajt, és súlyosbítja a már amúgy is elromlott érzékeny és finom szerkezetek állapotát.
Van garancia a javításra és az alkatrészre?
Igen! A javításra, és az általunk beszerzett, beépített alkatrészre 3 hónap garanciát vállalunk. Amennyiben az alkatrészt Ön hozza, abban az esetben nem tudunk garanciát vállalni a javításra, hiszen nem tudjuk milyen forrásból származik a beépített alkatrész.
Mennyibe fog kerülni a javítás, ha sérült, hibás valami?
Sajnos pontos árajánlatot csak kizárólag egy bevizsgálást követően tudunk adni, így telefonon, e-mailben, vagy akár személyes érdeklődés esetén csak egy becsült összeget tudunk kiajánlani Önnek. Tehát például, ha van egy készüléke, amelyen törött az érintő, úgy arról tudunk tájékoztatást adni, hogy mennyibe kerül egy érintő csere pontosan, de azt nem tudjuk előre megmondani, hogy az érintő alatt a készülék egyéb részei sérültek-e.
Milyen készüléktípusok javítását vállalják el?
Minden készülék javítását elvállaljuk, de a siker a hibajelenség megszűntetéséhez szükséges alkatrész igénytől függ. Tehát, ha például egy kínai fejlesztésű készülék nem tölt, akkor abban az esetben sikeres a javítás, ha a csatlakozó levált a panelról és csak vissza kell forrasztani. De ha a töltés csatlakozó rossz, akkor szükséges hozzá egy azzal a termékkel kompatibilis csatlakozó. Ha nincs olyan és nem tudjuk beszerezni, abban az esetben nem javítható a készülék, vagy csak nagyon költségesen, hisz az alkatrészt külföldről kell hozzá beszerezni.
Önök garanciális szervizelés is vállalnak?
Csak az előzőleg nálunk elvégzett javításra vállalunk 3 hónap garanciát. Tehát, ha a készülék gyártói vagy szolgáltatói garanciás, akkor mindenképp a garanciajegyen feltűntetett szervizek valamelyikébe kell elévinni.
Természetesen amennyiben Ön nem hajlandó kivárni a hosszadalmas garanciális javítást, úgy nálunk lehetősége van térítés ellenében tized annyi idő alatt megjavíttatni a készülékét.
Árulnak használt alkatrészeket?
Igen. Esetenként a webshopban lesznek bontott, jó minőségű alaktrészek. Ezekre a termékekre 1 hónap garanciát vállalunk.
Az érintő csere miért kerül ilyen sokba, amikor az csak egy plexi?
Azért, mert az nem csak egy plexi, vagy üveg felület. A mai modern készülékeknél, már az üveg egybe van impregnálva az elektronikával, így maga az üveg felelős azért, hogy a készülék érzékeli az érintést. Ezért ez az alkatrész drágább, mint ha csak egy egyszerű műanyag lap lenne.
Az érintőt lehet külön cserélni, vagy egyben kell a kijelzővel?
Sajnos vannak olyan esetek, amikor az érintő és a kijelző gyárilag úgy van összeragasztva, hogy az alkatrész sérülése nélkül nem lehet azokat szétszedni. Az ilyen készülékeknél csak egyben cserélhető a két alkatrész. A pontos típusokról érdeklődjön kollégáinknál.
Karcos az érintő. Lehet polírozni?
Nem polírozunk érintőt, és nem is javasoljuk ennek a műveletnek az otthoni elvégzését. Mivel a mai modern készülékeknél, már az üveg egybe van impregnálva az elektronikával, így maga az üveg felelős azért, hogy a készülék érzékeli az érintést.  Tehát, ha felpolírozzuk, akkor esély van arra, hogy megsértjük az érintőbe épített elektronikát, és akkor az egész alkatrészt cserélni kell.
Mennyi idő alatt készül el a javítás, vagy az árajánlat?
Szervizünk igyekszik a javításokat a lehető leghamarabb elvégezni, melynek ideje függ a szervizben lévő készülékek mennyiségétől, és az adott alkatrész raktáron lévő elérhetőségétől.
Honnan tudom, hogy kész a készülékem?
Amennyiben üzletünkben adta le készülékét, úgy telefonon értesítjük, amint készüléke átvehető. Egyéb csatornán szervizünkbe érkezett készülékeknél szintén telefonon és e- mailben értesítjük.
Ha mindent leteszteltek miért lehet hibás a készülékem? Ugyan az a hibajelenség, de már lett javítva ezzel. Mi lehet az oka?
A készülékeknek egyes hibajelenségei, több alkatrész meghibásodásából is eredhetnek. A készülékek hibáit okozhatják, alkatrész hibák, a készüléket működtető szoftver sérülése, egyes telepített alkalmazások hibás működése, vagy működtetése, a GSM szolgáltató hálózata, vagy akár a hálózat és a készülék kommunikációjának pillanatnyi „zavara” is, de előfordulhatnak egyéb tényezők is.
Egy hibajelenség nem feltétlenül ugyanannak az alkatrésznek a meghibásodása okozza, mely már cserélve lett. Az időszakos problémák nehezen kezelhetőek és javíthatóak. Ilyenkor több napon át tartó tesztelést kell végezni, hogy behatárolhatóak legyenek a hibajelenségek.
A mai készülékek némelyike már igen bonyolult, melyeknél egyes jelenségek nem feltétlenül jelentenek hibát, illetve nem minősülnek hibának, valamint a készülék, kezelési sajátosságai is lehetnek.
Ha telefonomra a legfrissebb szoftvert szeretném telepíttetni, akkor megvárhatom-e a javítást?
A telefon leadásakor az üzletünkben lévő kollégánk tájékoztatják a várható elkészülési határidőről, mely abban az esetben kitolódhat, ha készüléke javításához olyan alkatrészre van szükség mely adott időben nincs raktárkészletünkön. Telefon elkészüléséről, minden esetben e-mailben, vagy telefonon értesítjük, igény szerint.
Készülékem garanciális, így kérhetem-e burkolatának garanciális cseréjét?
A használatból eredő kopások miatti burkolatcsere nem garanciális tevékenység, így annak cseréjét csak fizetős keretek között vállalják.
Mit jelent a készülék mechanikai sérülése, ha nem látszik rajta semmi?
A készülék külseje nagyobb terhelést bír ki, mint a főpanelen található alkatrészek. A telefon külső állapota nem zárja ki azt, hogy a belső alkatrészek között nem történt visszafordíthatatlan károsodás, törés, repedés. Ezt is mechanikai sérülésnek nevezik.
Webshop
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
 Igen, a regisztrációs ellenőrző e-mail elfogadása után ez máris lehetséges.
 Milyen módon tudok keresni a Web-áruházban?
Keresési funkció található oldalunkon, amely találatot nyújt.
Szeretnék a webshopban vásárolni, de nem működik a kosár. Mit tegyek?
Amennyiben a kosár funkció technikai probléma miatt nem működik, a kiválasztott terméket telefonon is megrendelheti.
A webshopon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát?
Igen, a feltüntetett árak már tartalmazzák az áfát, tehát bruttó árak.
Áfás számlát lehet kérni a vásárlásról?
Minden termékről áfás számlát adunk, kiszállítás esetén a csomaggal együtt küldjük.
Mennyi idő alatt kapom meg a vásárolt terméket?
Minden terméknél feltüntettük a várható szállítási időt.
A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom mit csináljak.
A kiválasztott termék(ek) megvásárlásához regisztrálni kell az oldalon. Terméket előzetes regisztráció nélkül is elhelyezhet a kosárban, de azt csak bejelentkezés után tudja megvásárolni.
Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
A vásárlás menete oldalon talál részletes leírást.
Változtak/rosszul adtam meg a személyes adataimat.
Az adatok módosításához be kell jelentkezni. Bejelentkezés után szerkeszthetőek az adatok.
 
Nem kaptam email visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról.
A levelező rendszerek terheltségétől függően, a fogadó fél szürke lista alkalmazása miatt, több tíz percet, de akár órákat is késhet az email. Ha egy órán túl sem érkezik meg a visszaigazoló email, akkor kérjük nézze meg spam fiókjában, vagy érdeklődjön a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink valamelyikén.
Hogyan működik a személyes átvétel?
 Az Ön által megrendelt termékeket a rendelést követő munkanapon, a 1173 Budapest, Pesti út 70./9 alatt található szaküzletünkben veheti át, hétfőtől péntekig 9-18 óráig.
 Házhozszállításnál meghatározhatom a kézbesítés időpontját?
Természetesen, erre van lehetősége. A megrendelés során Ön üzenetet hagyhat a futárnak. Itt megadhatja, hogy mikor szeretné megkapni a csomagját, illetve bármi más, Ön által fontosnak tartott információt beírhat ide, melyet közölni szeretne a futárral. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a házhozszállítás legkorábban a megrendelés leadását követő első munkanapon teljesíthető.
 
Házhozszállítást kértem, de a futár érkezésekor senki nem volt otthon. Hogyan tudok a csomagomhoz hozzájutni ebben az esetben?
 
A webáruházban megrendelt termékek kiszállítása során amennyiben a futár nem talál otthon senkit:
a) amennyiben a regisztrációs adatai kitöltésekor Ön megadta a telefonszámát, úgy a futár azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztesse Önnel a csomag kiszállításának új időpontját.
b) amennyiben Ön nem adta meg a telefonszámát, vagy megadta, de a futár nem éri el Önt azon a számon, úgy írásos üzenetet hagy Önnek a helyszínen, a nevével és telefonszámával, és kéri, hogy keresse őt az új kiszállítási időpont egyeztetése miatt.
c) ha egyéb közbejött okok miatt Ön nem tartózkodik otthon a megbeszélt időpontban, a futár másnap kézbesíti a megrendelt árut.
 Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?
Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, és csak olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Természetesen ennek ellenére készlethiány előfordulhat, de a legritkább esetben.
 Olyan kérdésem van, amire itt nem találtam választ. Egyeztethetek erről valakivel?
Igen, ha bármilyen kérdése, észrevétele van, telefonálhat ügyfélszolgálatunkra, vagy E-mailt is küldhet számunkra.
Mi történik a megadott adataimmal?
Az adatvédelemmel kapcsolatban az ÁSZF Adatvédelem c. fejezetben tájékozódhat.
Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
 A kapcsolatot személyesen, telefonon, fax, illetve e-mail formájában tudja velünk felvenni.
Elérhetőségeinket megtalálja az alábbi linkre kattintva:
Van-e költsége a bevizsgálásnak, árajánlatnak?
A bevizsgálás és az árajánlat minden esetben díjmentes. Kollégáink a javítás várható költségéről pontos tájékoztatást adnak, így nem érheti váratlan meglepetés.
Hogyan történik a javítás folyamat?
A javítás minden esetben egy előzetes tájékoztatással kezdődik, akár személyesen, akár telefonon vagy e-mailben. A következő lépés, amennyiben nem személyesen kért tájékoztatást az, hogy a készülék bekerüljön a szervizünkbe. Itt szakembereink a lehető legrövidebb idő alatt megjavítják készülékét, majd értesítik, amikor átveheti azt.  Amennyiben a készülékben a szétszerelés után rejtett hibákat találnak, úgy a javítás előtt kollégánk egyeztet Önnel az esetlegesen felmerülő többlet költségekkel kapcsolatban, tehát amikor Ön átveszi a készülékét, pontosan tudni fogja, hogy mennyibe kerül a javítás.
Elromlott a telefon készülékem mit tegyek?
Az első és legfontosabb lépés, hogy felvegye velünk a kapcsolatot. Akár személyesen a 1173 Budapest, Pesti út 70/9. szám alatt lévő üzletünkben, akár telefonon a +3670-388-41-26,  vagy e-mailben az Info@szerviz-shop.hu e-mail címen, vagy az oldalon az ingyen hívható ügyfélszolgálat menüpont alatt.
Beázott a készülékem. Mit tegyek?
Ázott készülékek esetén, tanácsos az akkumulátort kivenni, így elkerülhetjük, hogy a készülék zárlatos legyen. Semmiképp ne kapcsoljuk be az eszközt! Amilyen hamar csak lehet juttassa el a készüléket a szervizbe, hiszen minél többet érintkezik a folyadék a panellal és az alkatrészekkel, annál nagyobb a visszafordíthatatlan károsodás esélye.
Mennyi idő alatt jön meg az alkatrész a telefonomhoz?
Mivel cégünk raktárkészleten tartja típusoknak megfelelően az alkatrészeket, ezért nem kell külön lebonyolítani a kérdéses alkatrész beszerzését. Így a szerviz idő minimálisra csökken. Lehet azonnal, vagy akár 1 nap alatt is, problémától függően.
Mit tegyek, ha a rendelt alkatrész hibás vagy sérült?
Minden általunk forgalmazott alkatrészre és tartozékra garanciát vállalunk. Tehát, ha termék hibás, vagy sérült, abban az esetben, előzetes egyeztetés után, a visszaküldött terméket kicseréljük egy újra.
A készülékem nem tudom használni. Van, aki segít?
Természetesen!  Kollégáink megmutatják a készülék szakszerű használatát és felhívják a figyelmet az esetleges gyenge pontokra is, ami lehetővé teszi, hogy minél hosszabb ideig problémamentesen használja készülékét.
Mindenképpen le kell adnom a telefonomat a meghibásodott alkatrész megérkezése előtt?
Amennyiben még működőképes a készüléke, úgy az alkatrész cseréjéig használhatja.  Itt fontos megjegyezni, hogy amennyiben alkatrészigényét e-mailben szeretné elküldeni nekünk, azt csak a pontos elérhetőségi adatok megadásával (név, cím, telefonszám, készülék pontos típusa), illetve a megrendelt alkatrészre előlegfizetéssel tudjuk elfogadni és teljesíteni. Üzletünkben akár azonnal -felár nélkül!- ki tudjuk cserélni a telefonja meghibásodott alkatrészét.
Mennyi ideig tart a javítás?
A készülék javítása 1-3 nap, problémától függően.
Hogyan adhatom le készülékem javításra?
Készülékét leadhatja előzetes megbeszélés után telephelyünkön: 1173 Budapest, Pesti út 70./9, illetve postai úton, vagy futárral elküldve a címünkre.
Elküldhetem-e postai úton, vagy futárral készülékem közvetlenül a szervizbe?
Postai úton, vagy futárszolgálattal érkezett csomagokat csak előzetes egyeztetés alapján és előleg fizetésével tudunk fogadni.
Hogyan kapom vissza készülékem a javításból?
Javítás végeztével készülékét átveheti üzletünkben: 1173 Budapest, Pesti út 70./9, vagy kérésre a  futárszolgálat (Royal-sprint Futárszolgálat, Pick Pack Pont ) visszaszállítja Önnek a megadott címre, illetve, amennyiben postai úton juttatta el hozzánk készülékét, úgy utánvétellel postázzuk Önnek.
Hogyan történik a fizetés?
Készülék átadása után, személyesen az üzletünkben, futár esetén kézpénzben, illetve ha Ön postai úton kéri a készülék visszaszállítását, akkor utánvétellel, a postásnak kell kifizetni az összeget.
Van egy kínai fejlesztésű telefonom, amelyen megrepedt az üveg.
Javítható a készülék?
Sajnos az alkatrészek viszonylagos magas beszerzési ára miatt a kínai fejlesztésű telefonok javítása nem éri meg, de amennyiben Ön ragaszkodik a készülék javításához, az adatok fontossága miatt, úgy természetesen minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy megoldjuk a problémáját.
Elromlott a tabletem. Magam próbáltam javítani, de nem sikerült. Tudnak segíteni?
Tudunk, de a siker akkor garantált, ha a meghibásodás után azonnal elhozza készülékét a szervizünkbe, és előtte nem próbálja szétszedni, saját kezűleg megjavítani. Sajnos a „házi javítgatás” sok esetben még több kárral tetézi a bajt, és súlyosbítja a már amúgy is elromlott érzékeny és finom szerkezetek állapotát.
Van garancia a javításra és az alkatrészre?
Igen! A javításra, és az általunk beszerzett, beépített alkatrészre 3 hónap garanciát vállalunk. Amennyiben az alkatrészt Ön hozza, abban az esetben nem tudunk garanciát vállalni a javításra, hiszen nem tudjuk milyen forrásból származik a beépített alkatrész.
Mennyibe fog kerülni a javítás, ha sérült, hibás valami?
Sajnos pontos árajánlatot csak kizárólag egy bevizsgálást követően tudunk adni, így telefonon, e-mailben, vagy akár személyes érdeklődés esetén csak egy becsült összeget tudunk kiajánlani Önnek. Tehát például, ha van egy készüléke, amelyen törött az érintő, úgy arról tudunk tájékoztatást adni, hogy mennyibe kerül egy érintő csere pontosan, de azt nem tudjuk előre megmondani, hogy az érintő alatt a készülék egyéb részei sérültek-e.
Milyen készüléktípusok javítását vállalják el?
Minden készülék javítását elvállaljuk, de a siker a hibajelenség megszűntetéséhez szükséges alkatrész igénytől függ. Tehát, ha például egy kínai fejlesztésű készülék nem tölt, akkor abban az esetben sikeres a javítás, ha a csatlakozó levált a panelról és csak vissza kell forrasztani. De ha a töltés csatlakozó rossz, akkor szükséges hozzá egy azzal a termékkel kompatibilis csatlakozó. Ha nincs olyan és nem tudjuk beszerezni, abban az esetben nem javítható a készülék, vagy csak nagyon költségesen, hisz az alkatrészt külföldről kell hozzá beszerezni.
Önök garanciális szervizelés is vállalnak?
Csak az előzőleg nálunk elvégzett javításra vállalunk 3 hónap garanciát. Tehát, ha a készülék gyártói vagy szolgáltatói garanciás, akkor mindenképp a garanciajegyen feltűntetett szervizek valamelyikébe kell elévinni.
Természetesen amennyiben Ön nem hajlandó kivárni a hosszadalmas garanciális javítást, úgy nálunk lehetősége van térítés ellenében tized annyi idő alatt megjavíttatni a készülékét.
Árulnak használt alkatrészeket?
Nem foglalkozunk használt alkatrészek értékesítésével.
Az érintő csere miért kerül ilyen sokba, amikor az csak egy plexi?
Azért, mert az nem csak egy plexi, vagy üveg felület. A mai modern készülékeknél, már az üveg egybe van impregnálva az elektronikával, így maga az üveg felelős azért, hogy a készülék érzékeli az érintést. Ezért ez az alkatrész drágább, mint ha csak egy egyszerű műanyag lap lenne.
Az érintőt lehet külön cserélni, vagy egyben kell a kijelzővel?
Sajnos vannak olyan esetek, amikor az érintő és a kijelző gyárilag úgy van összeragasztva, hogy az alkatrész sérülése nélkül nem lehet azokat szétszedni. Az ilyen készülékeknél csak egyben cserélhető a két alkatrész. A pontos típusokról érdeklődjön kollégáinknál.
Karcos az érintő. Lehet polírozni?
Nem polírozunk érintőt, és nem is javasoljuk ennek a műveletnek az otthoni elvégzését. Mivel a mai modern készülékeknél, már az üveg egybe van impregnálva az elektronikával, így maga az üveg felelős azért, hogy a készülék érzékeli az érintést.  Tehát, ha felpolírozzuk, akkor esély van arra, hogy megsértjük az érintőbe épített elektronikát, és akkor az egész alkatrészt cserélni kell.
Mennyi idő alatt készül el a javítás, vagy az árajánlat?
Szervizünk igyekszik a javításokat a lehető leghamarabb elvégezni, melynek ideje függ a szervizben lévő készülékek mennyiségétől, és az adott alkatrész raktáron lévő elérhetőségétől.
Honnan tudom, hogy kész a készülékem?
Amennyiben üzletünkben adta le készülékét, úgy telefonon értesítjük, amint készüléke átvehető. Egyéb csatornán szervizünkbe érkezett készülékeknél szintén telefonon és e- mailben értesítjük.
Ha mindent leteszteltek miért lehet hibás a készülékem? Ugyan az a hibajelenség, de már lett javítva ezzel. Mi lehet az oka?
A készülékeknek egyes hibajelenségei, több alkatrész meghibásodásából is eredhetnek. A készülékek hibáit okozhatják, alkatrész hibák, a készüléket működtető szoftver sérülése, egyes telepített alkalmazások hibás működése, vagy működtetése, a GSM szolgáltató hálózata, vagy akár a hálózat és a készülék kommunikációjának pillanatnyi „zavara” is, de előfordulhatnak egyéb tényezők is.
Egy hibajelenség nem feltétlenül ugyanannak az alkatrésznek a meghibásodása okozza, mely már cserélve lett. Az időszakos problémák nehezen kezelhetőek és javíthatóak. Ilyenkor több napon át tartó tesztelést kell végezni, hogy behatárolhatóak legyenek a hibajelenségek.
A mai készülékek némelyike már igen bonyolult, melyeknél egyes jelenségek nem feltétlenül jelentenek hibát, illetve nem minősülnek hibának, valamint a készülék, kezelési sajátosságai is lehetnek.
Ha telefonomra a legfrissebb szoftvert szeretném telepíttetni, akkor megvárhatom-e a javítást?
A telefon leadásakor az üzletünkben lévő kollégánk tájékoztatják a várható elkészülési határidőről, mely abban az esetben kitolódhat, ha készüléke javításához olyan alkatrészre van szükség mely adott időben nincs raktárkészletünkön. Telefon elkészüléséről, minden esetben e-mailben, vagy telefonon értesítjük, igény szerint.
Készülékem garanciális, így kérhetem-e burkolatának garanciális cseréjét?
A használatból eredő kopások miatti burkolatcsere nem garanciális tevékenység, így annak cseréjét csak fizetős keretek között vállalják.
Mit jelent a készülék mechanikai sérülése, ha nem látszik rajta semmi?
A készülék külseje nagyobb terhelést bír ki, mint a főpanelen található alkatrészek. A telefon külső állapota nem zárja ki azt, hogy a belső alkatrészek között nem történt visszafordíthatatlan károsodás, törés, repedés. Ezt is mechanikai sérülésnek nevezik.
Webshop
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
 Igen, a regisztrációs ellenőrző e-mail elfogadása után ez máris lehetséges.
 Milyen módon tudok keresni a Web-áruházban?
Keresési funkció található oldalunkon, amely találatot nyújt.
Szeretnék a webshopban vásárolni, de nem működik a kosár. Mit tegyek?
Amennyiben a kosár funkció technikai probléma miatt nem működik, a kiválasztott terméket telefonon is megrendelheti.
A webshopon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát?
Igen, a feltüntetett árak már tartalmazzák az áfát, tehát bruttó árak.
Áfás számlát lehet kérni a vásárlásról?
Minden termékről áfás számlát adunk, kiszállítás esetén a csomaggal együtt küldjük.
Mennyi idő alatt kapom meg a vásárolt terméket?
Minden terméknél feltüntettük a várható szállítási időt.
A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom mit csináljak.
A kiválasztott termék(ek) megvásárlásához regisztrálni kell az oldalon. Terméket előzetes regisztráció nélkül is elhelyezhet a kosárban, de azt csak bejelentkezés után tudja megvásárolni.
Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
A vásárlás menete oldalon talál részletes leírást.
Változtak/rosszul adtam meg a személyes adataimat.
Az adatok módosításához be kell jelentkezni. Bejelentkezés után szerkeszthetőek az adatok.
 
Nem kaptam email visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról.
A levelező rendszerek terheltségétől függően, a fogadó fél szürke lista alkalmazása miatt, több tíz percet, de akár órákat is késhet az email. Ha egy órán túl sem érkezik meg a visszaigazoló email, akkor kérjük nézze meg spam fiókjában, vagy érdeklődjön a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink valamelyikén.
Hogyan működik a személyes átvétel?
 Az Ön által megrendelt termékeket a rendelést követő munkanapon, a 1173 Budapest, Pesti út 70./9 alatt található szaküzletünkben veheti át, hétfőtől péntekig 9-18 óráig.
 Házhozszállításnál meghatározhatom a kézbesítés időpontját?
Természetesen, erre van lehetősége. A megrendelés során Ön üzenetet hagyhat a futárnak. Itt megadhatja, hogy mikor szeretné megkapni a csomagját, illetve bármi más, Ön által fontosnak tartott információt beírhat ide, melyet közölni szeretne a futárral. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a házhozszállítás legkorábban a megrendelés leadását követő első munkanapon teljesíthető.
 
Házhozszállítást kértem, de a futár érkezésekor senki nem volt otthon. Hogyan tudok a csomagomhoz hozzájutni ebben az esetben?
 
A webáruházban megrendelt termékek kiszállítása során amennyiben a futár nem talál otthon senkit:
a) amennyiben a regisztrációs adatai kitöltésekor Ön megadta a telefonszámát, úgy a futár azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztesse Önnel a csomag kiszállításának új időpontját.
b) amennyiben Ön nem adta meg a telefonszámát, vagy megadta, de a futár nem éri el Önt azon a számon, úgy írásos üzenetet hagy Önnek a helyszínen, a nevével és telefonszámával, és kéri, hogy keresse őt az új kiszállítási időpont egyeztetése miatt.
c) ha egyéb közbejött okok miatt Ön nem tartózkodik otthon a megbeszélt időpontban, a futár másnap kézbesíti a megrendelt árut.
 Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?
Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, és csak olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Természetesen ennek ellenére készlethiány előfordulhat, de a legritkább esetben.
 Olyan kérdésem van, amire itt nem találtam választ. Egyeztethetek erről valakivel?
Igen, ha bármilyen kérdése, észrevétele van, telefonálhat ügyfélszolgálatunkra, vagy E-mailt is küldhet számunkra.
Mi történik a megadott adataimmal?
Az adatvédelemmel kapcsolatban az ÁSZF Adatvédelem c. fejezetben tájékozódhat.
Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
 A kapcsolatot személyesen, telefonon, fax, illetve e-mail formájában tudja velünk felvenni.
Elérhetőségeinket megtalálja az alábbi linkre kattintva:
http://szerviz-shop.hu/KAPCSOLAT.html


 
 
 

Elérhetőségek
1173 Budapest, Pesti út 70/9
E-mail: info@szerviz-shop.hu
Telefon: +36 70-388-41-26
Skype: anita_2015
Nyitva tartás: H-P 09.00-18.00 Sz: 10:00-13.00

Termékek és szolgáltatások
Termékeink
Lakossági szerviz
Vállalati szerviz
Szerviz viszonteladónak
Szervizhálózatunk

Vállalatunk
RÓLUNK
G.Y.I.K.
Kitűnő szolgáltatás
KAPCSOLAT
Ügyféltámogatás
Partner Programok
Hírek

Jogi információk
Adatvédelem
Szállítási feltételek
Fizetési feltételek
Ászf
Szervizpontok
Cégadatok
Copyright © 2013. SZERVIZ-SHOP.HU - Minden jog fenntartva. www.ysolutions.hu